• 2 EASY SNACKS

    Hello!
    Isto poznáte ten pocit, keď prídete zo školy alebo z práce a máte na niečo dobré chuť.
    Dnes som sa rozhodla ukázať vám 2 ľahké pochúťky, ktoré patria medzi moje obľúbené. 
    V oboch sú základnou časťou tortily.



    MINI PIZZA:


     


    POSTUP:


    ♥ Cesnak prelisujeme do kečupu alebo pretlaku a k tejto zmesi pridáme aj pizza korenie. Zmes dobre premiešame.

    ♥ Z tortily si vystrihneme menšie kruhy.

    ♥ Na kruhy nanesieme zmes a dozdobíme ostatnými surovinami. 

    ♥ Poukladáme ti na plech a dáme do rúry na cca 10-15 minút na 180°

    ♥  Potom už len počkáme kým to vychladne a môžeme papkať.





    TORTILA WRAP:

    Potrebujme:




    POSTUP:


    ♥  Syrom si natrieme trotilu.

    ♥  Potom poukladáme suroviny ako chceme.

    ♥ Zrolujeme a môžeme to prichytiť špáradlom. 


    Dúfam, že nejaký recept vyskúšate. DOBRÚ CHUŤ :-)




  • 7 komentárov:

    1. Tortilla wrap som zvykla.robiť ale s kuracim mäsom a bol oveľa lepší, ako v Mc Donalde a pod. :) milujem, keď si to človek robí sám, lebo si to vie prispôsobiť svojmu gustu.

      Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

      OdpovedaťOdstrániť
    2. Mňáááám :D zjedla by som práve obrazovku :D
      Girl with pink nails

      OdpovedaťOdstrániť
    3. strašne mám rada tortilly .D takže tie pizze určite vyskúšam :)
      BoraSparkle

      OdpovedaťOdstrániť

    Thank you for lovely comments. I love you. ♥♥♥