BLOG

13:55

Ahojte.
Tento článok bude iný.
Iný než ostatné.
Bez obrázkov.
Len moje myšlienky a názory.


Nad témou , ktorú dnes chcem rozobrať uvažujem v poslednej dobe veľmi často. Uvažujem nad ňou pomaly každý deň. A o čo sa jedná? O blogovanie. Už ma to prestáva baviť.
No teda... neprestáva ma baviť písať články ale prestáva ma baviť obsah blogov, príspevkov a komentárov.
Mám taký pocit, že skoro všetky blogy na tejto SK-CZ scéne sú v podstate na jedno kopyto. Áno ja viem, sú aj mnoho mnoho blogov, ktoré majú veľmi originálny obsah, ale o tom teraz nechcem hovoriť.Prevažuje tu strašne nudná časť. Ja teraz nechcem nikoho uraziť a ani tu nebudem nikoho menovať ale mali by sme sa všetci zamyslieť, či to čo píšeme zaujíma aj tých druhých. Pretože mňa osobne NEBAVÍ už čítať tie recenzie na všelijaké krémiky a podobne. Nehovorím, že také články netreba písať ale čo je veľa to je veľa. Keď si idem každý deň popozerať, čo pridali iné blogerky tak sú to skoro samé recenzie na nejakú kozmetiku.

Potom, keď si prezerám tie komentáre pod príspevkom , tak málo ktoré komentáre sú naozaj zmyslu plné. Väčšina komentárov je typu : Pekná recenzia a je tam buchnutý nejaký link na blog blogerky. Môžete mi niekto vysvetliť čo to má akože znamenať?! Ja sama často pod svojimi príspevkami čítam komentáre tohto typu a naozaj sa mi niekedy až zastavuje rozum. Aby ste ma pochopili. Nehovorím ,že si nemôžeme propagovať navzájom svoje blogy, ale určite nie takou formou. Keď vidím také komentáre hneď mi je jasné, že daná osoba nemá ani šajnu, čo sa písalo v príspevku a okomentovala to len a len preto, aby si prilákala nejakých tých čitateľov na blog.

Tým chcem len povedať toľko, že na nejakú tú malú chvíľku si dávam pauzu od blogovania. Chcem prísť s niečím novým. S niečím iným. Neviem ako dlho budem bez blogu. Možno týždeň. Možno dva. Možno mesiac. Možno 3.

Tak vám chcem zatiaľ popriať pekný deň a naozaj sa zamyslite, či to čo robíte zaujíma aj ostatných.




You Might Also Like

2 komentárov

  1. Já s tebou souhlasím, každý by se měl asi zamyslet nad tím, co píše, na druhou stranu si může každý dělat co chce a jediné, co s tím uděláme my je to, že daný blog nebudeme číst. Jinak mě mrzí, že přestáváš blogovat zrovna ve chvíli, kdy jsem tvůj blog našla. Tak snad si to rozmyslíš :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for lovely comments. I love you. ♥♥♥

MY LIFE

MY LIFE

TWITTER