#HAUL - MAREC

HELLO! :)

Takže dnes tu mám pre vás pripravený HAUL za mesiac MAREC.

1.) Ako prvý to mám tento CROP-TOP z H&M. Má na sebe veľmi milé kvetinky a je peknej beledo modrej farby.

                                               


2.) Prechádzame na kozmetiku. Mám tu takýto púder So mate perfect Stay od MISS SPORTY v odtieni 003 Dark. Niesom s nim veľmi spokojná lebo je na mňa až veľmi tmavý. Musím si ísť kúpiť nový :D . 
A k nemu sa predáva ešte aj taká malá hubka na nanášanie. 

                                                           

3.) Ďalej som si kúpila tento štetec na líčka od ESSENCE. Mne úplne vyhovuje. 

                                                              

4.) Z kozmetiky tu mám ešte tento korektor od So clear od MISS SPORTY v odtieni 1. Je taký trošku do oranžova ale mne celkom vyhovuje. A má peknú vôňu :) . 

                                                         
 

5.) Na pery som si kúpila BABY LIPS - mint fresh , ktorý má peknú mentolovú vôňu a viac vám o ňom poviem v recenzii na baby lips :) . 

                                                       

6.) Prechádzame na nechty. Mám tu tento lak od essence z kolekcie I love trends zo série THE PASTELS. Je v odtieni I´m so fluffy 03. Mne sa veľmi páčia pastelové farby a keď som ho uvidela tak.. 

                                                     

7.) Poslednú vec tu mám lak na nechty od RIMMEL LONDON z kolekcie 60 second zo série RITA ORA. Je v odtieni 703 White hot love. Kúpila som si ho preto, lebo mi už došiel biely lak. Má v sebe aj jemné malé trblietky (ani ich nevidno :D ) 

                                                     



Majte sa ! GOODBYE! 

                                            

Nina

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram