• LIEBSTER AWARD TAG

    Hello!
    Keďže som bola nominovaná do Liebster award tagu tak dnes to bude po dlhšej dobe tag. Veľmi pekne ďakujem za nomináciu Aďke z blogu → iamgirlwithpinknails ←.  Takže poďme na to.


    11 faktov o mne: 



    • Chodím na strednú školu
    • Tancujem ľudové tance už 10 rokov
    • Milujem bodkované vecičky
    • Moja najobľúbenejšia pochutinka je cheesecake
    • Som vášnivý zberač washi pások
    • Rada nakupujem 
    • Bude to možno pre niektorých znieť čudne, ale väčšinou uprednostním knihu pred filmom
    • Mám rada angličtinu
    • Najobľúbenejšia farba- čierna,biela
    • Mám psíka - Maxík
    • Je dosť ťažké ma nahnevať

    11 otázok od blogerky na, ktoré mám odpovedať:

    1.) Aké je tvoje obľúbené jedlo? 
    Moje najobľúbenejšie jedlo je sushi. To je absolútna láska. 

    2.) Máš na niečo alergiu?
    Nie alergiu nemám na nič. Ale keď započítame alergiu na zlú náladu... :-)

    3.) Sladké malinovky alebo čistá voda?
    Priznám sa, že kedy ako. Ale skôr tá čistá voda. 

    4.) Prečo si sa rozhodla začať s blogovaním?
    To je dosť dobrá otázka. S blogom som začala preto, lebo už dlhšiu dobu som si čítala rôzne blogy, módne trendy a tak ma napadlo, že by som si aj ja mohla založiť blog. Keďže ja nie som zástanca obyčajného mestshého štýlu ale mám rada skôr také nezvyčajnejšie oblečenie zadalo sa mi to ako dobrá príležitosť o tom písať pre ľudí ktorí ma pochopia :-).  

    5.) Najobľúbenejšia sladkosť?
    Hah. Tak ja som neskutočný závislák na lízatkách a horalkách. 

    6.) Aká je tvoja práca snov?
    Hmmm.Mám také 2-3 nápady. Buď by som chcela pracovať na ortodoncia- čiže by som dávala strojčeky. Alebo by som chcela byť dizajnérka. A samozrejme popri tom aj blogerka. heh

    7.) Obľúbená pesnička?
    Mám také 2 TOP: Miafia corner feat. Danka Stark - Vypic a žic , Lana Del Rey- Born to die

    8.) na akú otázku sa pýtaš sama seba?
    Prečo práve ja?! -

    9.) Aký je pre teba najväčší módny trapas?
    Ak má niekto tričko zakasané v legínach.

    10.) Ktorý deň v týždni máš najradšej?
    SOBOTU-Netreba vstávať a nasleduje nedeľa- čiže netreba vstávaťdo školy

    11.) Keby si mala tú možnosť, chcela by si napísať knihu (o čom by bola)?
    Áno. A bola by o cestovaní so súborom + naše zážitky alebo potom o mojom živote - ktorý je dosť zaujímavý. 

    Moje otázky pre mnou nominované blgerky? 
    1.) Chcela by si sa venovať blogovaniu aj o 5-7 rokov?
    2.) Najobľúbenejšia farba?
    3.) Najobľúbenejší film?
    4.) Ako by si zareagovala, keby si nečakane vyhrala blogerku roka?
    5.) Ak by si mala žiť v inom časovom období, aké by to bolo? 
    6.) Ktorý štát by si chcela navštíviť? 
    7.) Najkrajšie mesto v ktrom si bola?
    8.) Veríš v paranormálne javy?
    9.) Najobľúbenejšia farba?
    10.) Vadí ti ak niekto nosí ponožky v sandáloch? 
    11.) Máš radšej horalku alebo milu? hehehe

    5 blogeriek, ktoré nominujem: 
    NAĎA- http://thecolorfulthoughts.blogspot.sk/
    KATKA- http://www.reallifeofgirl.blogspot.sk/
    VEVE- http://www.queenofstickers.blogspot.sk/
    ILI.- http://ili-libertad.blogspot.cz/
    DOMI- http://domilap.blogspot.sk/ 

    Dúfam, že tag spravíte :-). Ahojte! 











  • 6 komentárov:

    1. Nemáš za čo :D som rada, že si tag urobila, pretože sa ti veľmi vydaril :D

      OdpovedaťOdstrániť
    2. Ďakujem za nomináciu ! Určite v blízkej budúcnosti ho urobím :)
      my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

      OdpovedaťOdstrániť
    3. washi pásky milujem aj ja a tiež mám rada anglinu ;) pekný post :)

      www.beautiful-savage.blogspot.sk

      OdpovedaťOdstrániť

    Thank you for lovely comments. I love you. ♥♥♥