NESTÍHAČKY

Tento článok vám už píšem tretí krát takže chill... a ideme na to. 

Hello!
Dlhšie už nebol žiaden príspevok.. Veď to chápete- škola,iné povinnosti. A to je dnešná téma. Dnes ráno som ledva vstala. Vstávam na 6:30 a o 7:05 idem na autobus (som ja normálna? NIEEE) . Samozrejme ako vám asi došlo za taký krátky čas sa dať dokopy,najesť sa a vyvenčiť psa (poprípade umyť mu labky) sa veci stihnúť nedajú. Určite sa aj vám stáva, že sa večne niekam plašíte,nestíhate,dolieha na vás tlak,máte plno povinnosti... Ako som spomínala som na gymnáziu konkrétne na anglickom bilingvali. A verte mi nie je to žiadna švanda. Učím sa stále keď môžem, nič iné nestíham. Preto som rada , že existuje niečo také ako víkend. Sobota- konečne taký menší oddych (áno aj soboty sa učím). Cez soboty úplne vypnem,zrelaxujem.


Túto sobotu sme išli niečo nafotiť pre blog. Preto aj vy ak sa ponáhľate,nestíhate tak sa určite nájde nejaký voľný čas. Využite ho najlepšie ako môžete. Lebo takéto tlaky neprospievajú nášmu zdraviu.








SCARF-H&M
JEANS-GATE
SWEATER-H&M
JACKET-TALLY WEIL
BOOTS-CCC
SUNGLASSES-F&F




Nina

9 komentárov:

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram