• GOODBYE 2015 + FOTO BACKSTAGE

    Hello!
    Tento rok sa udialo mnoho mnoho vecí. Podnikali sa mnohé zájazdy, zoznámila sa snovými ľuďmi či už zo Slovenska lebo z iných krajín, nastúpila na gymnázium... a to najlepšie začala som s blogovaním. Bol to super nápad, je to ohromná skúsenosť takto do života.






    MACEDÓNSKO 

    A teraz aby ste sa aj vy tak trošku zasmiali vám tu dám nepodarené fotky + fotky z backsatge.

    Keď sa vám s veľkou chuťou chce aj po hodinovom fotení robiť ďalšie fotky :)) jupiiiii


    Áno také trošku šibnuté fotky musia byť tiež.

     

    Keď sa vám pes nechce pozerať do foťáku ste na tom veľmi zle.


    Malá foto pauza medzi foteniami :D.



    Ale bez týchto blogeriek by som fotenia asi nezvládla. Ďakujem vám baby. 

    Áno brat ma prosil aby som tu dala aj jeho tak je tu. Pozdravuje vás heh.

    Tak a teraz by som sa z celého srdca chcela poďakovať vám, vám , ktorí čítate môj blog, komentujete lajkujete, stávate sa mojimu čitateľmi. Veľmi si toho cením. ĎAKUJEM. Prajem vám pekný štart do NOVÉHO ROKA, VEĽA ÚSPECHOV... 


    HAPPY NEW YEAR! 
  • 19 komentárov:

    1. Nádherný ale naozaj nádherný článok :D aj tebe želám všetko dobré do nového roka :D

      OdpovedaťOdstrániť
    2. Nádherné fotky, si krásna :)
      www.leekralova.blogspot.sk

      OdpovedaťOdstrániť
    3. Naozaj krásne fotky. Si veľmi pekná

      Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

      OdpovedaťOdstrániť
    4. Mám rada "behind the scenes" fotky - možno niekomu sa zdajú byť nepodarkami, ale sú to vtipné momentky, ktoré vyzerajú úžasne :D
      A prajem všetko dobré do nového roku!
      BEELIEVIN

      OdpovedaťOdstrániť
    5. I love your blog! <3
      Maybe you want a follow for follow?
      Just leave me a comment and follow me and I do it in return :)

      http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

      OdpovedaťOdstrániť

    Thank you for lovely comments. I love you. ♥♥♥