A CUP OF TEA - EXPERIMENT



Hello!
Napadlo by vás vyjsť na ulicu medzi ľudí s plnou šálkou čaju, ktorý si popíjate a tváriť sa akoby nič? 
Mňa to napadlo a dosť ma zaujímalo , ako na to budú reagovať ľudia. Výsledok som očakávala.
Veľké množstvo ľudí na mňa pozeralo, či som sa zbláznila a niektorí to brali ako každedennú vec.





Neviem, prečo sa tvárili tak znechutene, keď v dnešnej dobe je už možné skoro všetko. Vymýšľajú sa lietajúce autá, lieta sa do vesmíru... tak prečo je také prekvapujúce vidieť na ulici dievča so šálkou čaju v ruke?
Ako by ste sa na mieste tých ľudí zatvárili vy? Dajte mi určite vedieť dole do komentáru.




Nina

7 komentárov:

  1. Pěkné fotky. Mě by to asi nepřišlo nijak zvláštní.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej uź dlho ťa sledujem na instagrame a až teraz som si všimla źe máś aj blog :)
    Zaujímavý článok :)

    hipteengirls.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak tohle je super, já zase chodím ve slunečních brýlích i když padá sních...a lidi jsou vyděšení jako bych byla ufon :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neprišlo by mi to nijak zvláštne :) skôr by mi napadlo, či si dáš tú šálku potom do kabelky alebo čo s ňou :D
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram