GURMAN FEST KOŠICE 2016

Hello!
Napapkaná a spokojná vám konečne píšem tento príspevok. Dnes som sa zúčastnila Košického Gurman Festu, ktorý prebieha práve v týchto dňoch (10.-12.6.2016) v mestskom parku. Tento Gurman Fest som si za posledné 3 roky veľmi obľúbila. Nie len, že sa skvelo zabavíte s priateľmi a rodinou ale spoznáte rôzne jedlá a reštaurácie o ktorých ani neviete, že v meste máte. Akciu obohatí aj živá hudba alebo varenie na hlavnom "stejdži". Reštaurácie propagajú naozaj úžasné jedlá a nápoje. Normálne som dnes nevedela kde sa mám skôr pozrieť. Rozhodla som sa vám nafotiť pár záberov z tohto Gurman Festu aby ste mali ako takú predstavu ako to tu vyzerá... a samozrejme úchvatné papaníčka. Veď posúdte sami.




Každá z reštaurácií mala svoj propagovací stánoček.




Naozaj bolo ž čoho vyberať.


SEN...

S mojou gurmánkou Soničkou. 

Aj tento malý gurmán si takto gurmánčil. hehe

Nina

16 komentárov:

  1. Čože? :O Vyzerá to úžasne a vôbec som o tom nevedela:( Nikdy sa o takýchto akciách nedozviem na čas, tak by som mala aspoň možnosť sa opäť dostať do Košíc. Tak verím, že si si to aspoň ty užila do sýtosti.♥
    LILY OF THE VALLEY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky, mám takové akce moc ráda :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Včera som akurát išla okolo a keď vidím tie fotky jedla a všetkých dobrôt, až ľutujem, že som sa nešla pozrieť:) Budúci ročník určite nevynechám:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ooh mňam, to vyzerá neskutočne dobre !!
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Protože články s jídlem jsou nejlepší :-D Hned bych si dala knedlíky s jahodama !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to vypadá jako super akce, u nás v Čr bývají podobné, či stejné, každý rok se na to koukám, že bych šla...:) Jídlo vypadá skvěle, mám z toho hlad:D

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňaaaam ja som chcela ísť na Gurman fest do Bratislavy ale nevyšlo :) vlastne som ešte veľmi nebola na nejakom takomto podujatí, asi by som to mala napraviť

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To muselo být super. Určitě sis to užila :) A mňam dostala jsem na to jídlo chuť! :D :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja stále po takýchto článoch mám chuť na niečo fajné.

      Odstrániť
  9. takéto podujatia sú skvelé :) rada na ne chodím...a podľa fotiek to vyzerá, že ste sa naozaj dobre napapali :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram