• SUMMER PLAYLIST 2016

    Hello!
    Tak ako prázdninujete? Ja som už stihla byť vo Východnej, týždeň u babky a o chvíľku ma čaká dovolenka v Taliansku. Keďže pesničky sú neodmysliteľnou súčasťou leta, rozhodla som sa s vami podeliť o môj zoznam pesničiek, ktoré aktuálne počúvam, a bez ktorých si neviem predstaviť leto.



    1. Túto pesničku si určite musíte vypočuť. Je naozaj krásna. Asi moja najobľúbenješia.

    2.

    3. 

    4. 

    5.

    6.

    7.

    8. 

    9. 

    10. ... a bez tejto pesničky si neviem predstaviť leto.

    A aké sú vaše obľúbené letné pesničky? 



  • 11 komentárov:

    1. Ja počúvam iba maďarské pesničky a keď si nejakú zamilujem z rádia, nikdy neviem prísť na názov, čo mi je strašne ľúto :(

      OdpovedaťOdstrániť
      Odpovede
      1. Skús aplikáciu Shazam aby si zistila, akú pesničku dávaju :)

        Odstrániť
    2. Znám pouze 3. a 8. písničku, takže moc děkuju za inspiraci, co si poslechnout! :)

      GIVEAWAYAnother Dominika

      OdpovedaťOdstrániť
      Odpovede
      1. Nemáš za čo, určite si ich pusti :)

        Odstrániť
    3. Máme ich veľa spoločných :D tak som rada, že máme rovnaký štýl ♥
      Girl with pink nails

      OdpovedaťOdstrániť
    4. Super playlist,niektoré nepoznám takže ďakujem za tipy!:)

      OdpovedaťOdstrániť
    5. Skvelý plalist ! :) Skoro všetky pesničky, ktoré si uverejnila počúvam a frčím si na nich :))
      partofnicol.blogspot.sk

      OdpovedaťOdstrániť
    6. skvelý výber :) pre mňa ešte minuloročná I Got U od Duke Dumonta to mi tiež leto pripomína :) alebo Your Love Nicole Sherzinger :)

      OdpovedaťOdstrániť
    7. Skvělé písničky, má stejný vkus! První jsem neznala, ale také se mi moc líbí.

      OdpovedaťOdstrániť
    8. Magnetised ♥
      http://kvilla7.blogspot.cz/

      OdpovedaťOdstrániť

    Thank you for lovely comments. I love you. ♥♥♥