8 APPS FOR BLOGGERS

Ahojte!
Poslednú dobu mám stále menej a menej času. Preto som rada, že existuje niečo aplikácie, ktoré mi výrazne pomáhajú vo viacerých smeroch. Dnešný článok bude najmä pre blogerky, ktoré sú na tom podobne a chcú ušetriť každú možnú minútku. Vybrala som pre vás 8 aplikácií, ktoré vám v mobile určite nesmú chýbať a ušetria vám čas. 





EVERNOTE:
Túto aplikáciu považujem za asi nejlepšiu aplikáciu v kategórií písaní poznámok. Okrem písania poznámok tu máte aj iné vymoženosti, ako napríklad to-do list, rôzne pripomienky. Túto aplikáciu využívam hlavne na zapisovanie si nápadov na ďalšie blogové príspevky. 

VSCO:
Určita má každá z nás v telefóne aplikáciu instagram. Mnoho ľudí využíva práve aplikáciu VSCO na úpravu či už instagramových fotiek alebo normálnych fotiek. Aplikácia ponúka širokú škálu minimalistických efektov. Cez túto aplikáciu  asi najčastejšie editujem fotky, a neviem si ju vynachváliť.

LATER:
S instagramom sa mi spája aj aplikácia LATER. Slúži na automatické "postovanie" fotiek na instagram. Vyberiete si fotku, ktorú budete chcieť dať na ig. , vyberiete si čas a dátum publikovania fotky a wualá fotku máte na instagrame. Túto aplikáciu využívam hlavne keď viem, že nebudem mať prístup na internet.

BLOGLOVIN:
Ak chcete zostať stále v obraze ohľadom blogovania a rôznych blogov, tak určite neváhajte nad touto aplikáciou.

FEEDLY:
Cez túto aplikáciu hľadám rôzne inšpirácie na rôznych blogoch. Aplikácia vám taktiež pomôže objaviť nové zaujímavé blogy.

PINTEREST:
Asi najväčšiu inšpiráciu náchádzam cez pinterest. Nájdete tu mnoho rôznych článkov, ktoré vás zaručene zaujmú. Taktiež sa tu nachádzajú úžasné recepty, ktoré keď vidím sťahujem sa ihneď do kuchyne pripraviť si nejakú tú dobrôtku.

FACEBOOK PAGES:
Viaceré z nás máme na facebooku svoje stránky. Preto nám v mobile nesmie chýbať ani táto aplikácia, cez ktorú možno pridávať príspevky a kontrolovať rôzne štatistiky ohľadom vašej fb stránky.

GOOGLE ANALYTICS:
Super aplikácia, ktorá vám zhrnie všetky štatistiky ohľadom vášho blogu na jednom mieste.

Aké apilkácie používate najviac vy?

Prajem všetkýn pekný víkend,



Nina

18 komentárov:

  1. Z těchto používám jenom VSCO a Pinterest, k úpravě fotek na blog jinak Phonto a PicsArt. Občas i WeHeartIt :)

    Bambielle

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great post dear! I use VSCO, Pinterest, Google Analytics, Bloglovin and FB Pages. xox
    Vesna - new post on Home Chic Club

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelé appky! Používam z nich najmä VSCO. Zaujala ma tá s názvom later, určite na ňu rada pozriem :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jej skvely clanok :), a vacsine aplikacii som nemala ani paru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super článok, VSCO a pinterest milujem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. O väčšine appiek som teda vôbec nepočula,ale určite ich využijem.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. VSCO mám strašne rada a bloglovin navštevujem iba prostredníctvom notebooku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak z týchto aplikácií mám akurát VSCO a posledné dve. Akosi som aj na to VSCO zanevrela a fotky upravujem akurát cez program na počítači. Určite ma ale zaujal ten poznámkovač, lebo môj mobil to v základnom balíčku nemal a rozhodne by sa mi to zišlo. Na inšpiráciu mám ešte we heart it, rôzne DYI vecičky, alebo týkajúce sa ročných období :) inšpiratívne

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jéé někteér jsem neznala, např. later nebo feed a ty mi přijdou super! Děkuju za tipy, určitě využiji! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super článok, dakujem za tipy. Niektoré aplikácie poznám a používam no niektoré sú pre mňa nové a už ich teda hned sťahujem na vyskúšanie :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  11. najlepšia appka je jednoznačne VSCO! :) ale ináč super tipy

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veľmi sa mi páči, keď niekto nie je iba blogerom, no jeho života sa stal takým malým blogom. Je to naozaj krásne, keď čítam, že sa blog stal súčasťou niekoho a nie je to iba o spoluprácach. Naozaj sa mi tieto typy páčia, pretože som nektoré aplikácie nepoznala, iné používam. Ďakujem

    Čo je dobré to musím mať aj s novou GA

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Netušila som, že na instagrame sa dá naplánovať pridanie fotky. A určite si stiahnem appku Feedly pretože rada objavujem nové a zaujímavé blogy. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. VSCO je úžasná appka! Môj obľúbený filter je HB2. Používam ho snáď nonstop :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Některé aplikace znám, ale nepoužívám ani jednu - neustále mám problémy s pamětí v mobilu a jsem ráda, že mi alespoň funguje Instagram :D

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  16. I knew most of them but thanks for sharing this with us, it was such a helpful post!!

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Díky za tipy, určitě se mi to bude hodit, používám jen VSCO :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Znám všechny aplikace, ale nepoužívám ani jednu :D Mobil trošku stávkuje, tak jsem ráda, že rozjede Instagram a nějakou tu hru na zahnání nudy :D Nikdy mi ale podobné aplikace nechyběly, blogu se stejně věnuju nejvíce na počítači :)

    Blog by Vea

    OdpovedaťOdstrániť

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram