FALL WISHLIST

Ahojte!
Tak čo prvé dni v škole? Ja celkom pohodička. Hlavné je, že sa ešte neučíme. Vonku už asi definitívne skončilo letné počasie, a začínam nám jeseň.  Dnes by som vám chcela "predstaviť" môj jesenný wishlist, na ktorom sa bude nachádzať pár vecí, ktoré by som si na toto jesenné obdobie chcela kúpiť.





Poslednú dobu sa mi veľmi zapáčili košele a blúzky. Preto na mojom jesennom wishliste nesmú chýbať.
V prvom rade by som si veľmi priala košeľu rovnakej farby ako na obrázku- tmavo oranžovú. Nezáleží mi na strihu. Hodila by sa ku akýmkoľvek džínsom, nohaviciam alebo sukni.

Ďalšia vysnená košieľka je army zelej farby, ktorú som spomínala aj v #BTS článku.

Posledná z tejto "trilógie" košieľ je pásikavá (milujem pásiky) klasická.

Na zateplenie by som si veľmi priala nejaký ľahší kabátik. Najlepšie by bolo keby bol  svetlohnedej alebo sivej farby.

Ako asi ani vy, tak ani ja si neviem predstaviť jeseň bez svetríkov. Teraz mám vyhliadnutý jeden taký dlhší, podobný ako na obrázku.

A posledným kúskom oblečenia na wishliste je  hrubšia sukňa, ktorý by sa dala kombinovať s čiernymi silonkami. Kľudne by som brala aj nejakú farebnú aby som nebola potom celá v čiernom.


Prechádzame na doplnky a kozmetiku. Veľmi si chcem na jeseň kúpiť zlatý alebo hnedý trblietavý lak. Viete, že ja si potrpím na laky na nechty... nezabudnite na GIVEAWAY, ktorá ešte stále prebieha na tomto blogu a týka sa práve nechtov. Ak ste sa ešte nezapojili tak môžete ---> KLIK :)

Doma nemám veľa kabeliek, a tak by som teraz chcela jednu v takej hnedučkej farbe. Kabelka sa zíjde stále.

Ďalšou položkou z kozmetiky tu máme matný rúž na pery. Už dlho hľadám tu pravú farbu (niečo medzi hnedým-telovým-svetlo ružovým :D). Všetky drogérie som pobehala no žiadny mi nevyhovuje. Na internete som konečne objavila ten pravý rúž takže uvažujem o kúpe.

A poslednou položkou je hrubý šál/šatka. Pekne oživí každý obyčajný outfit, a k tomu pekne zahreje.

A čo vy? Máte nejaké veci, ktoré by ste si chcela na jeseň zaobstarať?

Užívajte jeseň,


Nina

10 komentárov:

  1. Ja by som si chcela v najbližšom čase kúpiť bomber bundu, tak dúfam, že sa mi to podarí :D Moc krásny wishlist, ten šál by sa mi asi zišiel tiež :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělý wishlist! :) Všechny kousky bych brala taky :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som si práve kúpila skvelú kabelku a topánky, ešte si chcem kúpiť kabát. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvelé kúsky :) podobný lak ako na obrázku mám aj ja!
    Orlling

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, taky jsem dělala podzimní wishlist :) super kousky!
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všetky veci sú krásne, najviac sa mi páčia kabátik, svetrík a rúž :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten dlhý béžový svetrík je bomba :O :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne kúsky. Mne sa najviac páči ten lesk a šál!

    IVANXNA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Beautiful wishlist! I really like the blouse and scarf!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Brala bych téměř všechny věci z tvého wishlistu. Hlavně ta sukně je nádherná. A ten svetr. ♥♥♥
    Blog na zabití

    OdpovedaťOdstrániť

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram