ZAFUL REVIEW

Ahojte!
Tak opäť tu máme pondelok ("jupíííííííí"). Viem, že ste všetci rovnako nadšení ako ja. Každopádne, dnes mám pre vás ďalší článok. Tento raz to bude článok o ázijskom e-shope Zaful.



Zaful je ázijský e-shop, na ktorom nájdete oblečenie rôzneho typu. Je to jeden z tých kvalitnejších ázijských e-shopov, a som veľmi rada, že som mala tú možnosť s nimi spolupracovať. Objednala som si od nich pár vecí, ktoré sa mi veľmi páčili a zišli by sa mi. Tak a tu ich máme. 

Trenchcoat doma ešte nemám. Tento sa mi veľmi zapáčil, nie len farbou ale i strihom.  Keď prišiel bola som veľmi milo prekvapená, že mi sedí veľkosť . Je presne ako na obrázku. Na toto nastávajúce jesenné obdobie je tento kabátik ako stvorený.


2. RUKSAK/KABELKA
Spočiatku to bol plán kúpiť si pekný, minimalistický, čierny ruksak, ktorý by sa mi hodil napríklad na večer do mesta. Keď mi prišiel zistila som, že má aj dalšie využitie -  ako kabelka. Vyzerá to úžasne v oboch prípadoch.





Poslednou vecičkou čo som si obejdnala boli okuliare. Veľmi sa mi na nich páči ten zrkadlový efekt. (Môžete ich vidieť na prvom obrázku.) 

Poznáte tento e-shop? 
Prajem pekný štart do nového týždňa,




Nina

12 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. E-shop neznám, ale ty věcičky jsou fakt pěkný :)

    Bambielle

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetko sú to super kúsky, skvelo kombinovateľné a nositelné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Najviac ma zaujal trenčkot, vyzerá famózne. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tento e-shop obzerám už dlho no ešte som sa neodvážila si od nich nič objednať :D asi by som mala! ) ruksak je veľmi krásny!!
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  6. celkom pekné vecičky :) páči sa mi hlavne ruksak a okuliare ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram