LEOREX GOLD- pleťová maska so zlatom

Ahojte!
Konečne ja za mnou tento týždeň. Síce som ho nemala veľmi náročný ale i tak- víkend je víkend. Dnes som si pre vás pripravila malú recenziu. Keď ste čítali jeden z mojich predošlých článkov kde som písala práve o recenziách tak viete, že veľa nerecenzujem. No práve tento produkt ma oslovil natoľko, až som si povedala, že o ňom napíšem recenziu. Vzorky som dostala zo stránky notino.sk.


Leorex Gold pleťová maska so zlatom

Aby som vás uviedla do obrazu. Tento zázračný produkt obsahuje pravé 24- karátové zlato. Je to maska na pleť, ktorá ma nasledovné účinky:
  • vyhladenie vrások
  • spevnenie
  • pomáha pleti dodať mladistvý a zdravší vzhľad
  • rozjasnenie pleti

APLIKÁCIA:
Čo sa týka aplikácie je veľmi jednoduchá. Masku nanesieme na vlhkú pleť. Počkáme kým sa zlatá farba zmení na bielu. Potom masku zmyjeme vodou. 

Keď že moja pleť je ešte mladá, masku som dala otestovať mamke. Tá túto masku ohodnotila takto: pleť bola napnutá, vrásky boli viac-menej vyhladené, pocit omladenia tváre.
Mamkine opisy produktu presne zodpovedajú popisu produktu od firmy.

Zlato ako čistý prvok sa už používal v starovekých civilizáciach. Dnes sa tejto "zlatej" kozmetike venuje dermokozmetika Lorex. 

Túto masku by som odporučila všetkým ženám v pracujúcom veku, ktoré túžia po pevnejšej pleti a vyhladení vrások.

Prajem vám ešte pekný a pokojný víkend.





Nina

2 komentáre:

  1. Priznám sa, že túto značku a ani pleťovú kozmetiku som ešte neskúšala, no môže to byť naozaj super :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. online programming tutorial JavaScript Java C/C++ welookups.com c++

    OdpovedaťOdstrániť

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram