#RECENZIA - BABY LIPS

Hello!

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na baby lips.

PINK PUNCH:
Pink Punch je baby lips ktorý farbí pery na ružovo. Viete ako je BARBIE tak presne tak vám to zafarbí pery. Ale v malom množstve je úplne úžasný. Mám ho rada. Vonia ako detské žuvačky - celkom príjemne.

                                       

INTENSE CARE: 
Intense care čo znamená intenzívna starostlivost úplne vystihuje názov tohto baby lipsu. Kto má problémy , že máva popraskané pery, určite nech skúsi tento baby lips. Veľmi som si ho obľúbila a preto mám 2 kusy.  Je bezfarebný, nemá žiadnu príznačnú vônu - takú obyčajnú - ale dobru. 

                                               

PEACH KISS:
Peach kiss čiže broskyňová pusa. Neviem prečo ale mne to velmi po broskyniach nevonia. Možno tam aj niečo po tých broskyniach cítiť ale no... Trosku zafarbí pery na hnedo. Ako jediný obsahuje trblietky čo je + a hydratuje dobre. 

                                                  

CHERRY ME: 
Ako prve musím teraz napísať , že ma naaaaaaaaaaaadhrenu črešňovú vônu. Zafarbí pery jemne na cerveno. Uzasny je. Ta vôna je fakt úžasná. Odporúčam. Hodí sa najmä na leto, 

                                                    

MINT FRESH: 
Mentolový baby lips. Je bezfarebný. Taktiež velím dobre hydratuje. Niekomu môže prekážať ta mentolová vôňa ale mne sa páči. 

                                                      

POTOM ESTE JE AJ HYDRATE , ALE TEN BOHUŽIAĽ NEMÁM :) 

A tu sú všetky moje BABY LIPS : 


Nina

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram