#HAUL - APRIL

Hello! :)

Kedže 1 mesiac ubehol tak tu mám pre vás 2. HAUL tento raz za apríl :) . Začneme.

1.) Ako prvú tu mám riasenku od Essence. Má názov Plump no clump! Kartáčik mi vyhovuje. Som s ňou spokojná.


                               

2.) Ďalej tu mám púder od Essence z kolekcie pure skin. Je v odtieni 04 natural (píše to vzadu za tou nálepkou). Je super. Používam ho stále. BIG LIKE! 


3.) Kúpila som si aj tento baby lips electro. Volá sa strike a rose. Je taký ružovkastý a je super na nosenie na jar. 

4.) Ďalej tu mám lak na nechty od Essence zo série colour & go. Je v odtieni sparkle sand effect. na nechtoch ukáže pekne ale odlakuje sa veľmi zle. :/ 



Tak to je hádam všetko z tohto aprílového haulu. :) .

GOODBYE! 





Nina

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram