#HAUL- MÁJ

Hello! :)
Skončil mesiac máj a ja mám pre vás nový HAUL. Poďme na to.

Ako prvý tu mám tento priesvitný lak od ESSENCE. Keď si dolakujete nechty s normálnym farebným lakom a potom dávam ešte tento priesvitný lak. Farba vám tam vydrží dlhšie.

                               

Ďalej tu mám takýto BENCHED BAG VANS. Je to veľmi praktický batôžtek. Namiesto padavých kabeliek,tašiek a je neviem ešte čoho si dám na plecia toto a idem. Naozaj chválim. :) . 

                               

Kúpila som si 2 tričká. Obyčajné trička - sú z GATE. 


Potom som si kúpila takýto choker náhrdelník. Všimla som si ho u viacerých youtuberiek. Je z TALLY WAIL a rada ho nosím. 


                                   

A ako posledné tu mám EOSY. Ja som si ich nekupovala dostala som ich ako darček od kamarádky z Kanady :). Týmto zdravím ELEN :* Je to summer fruit a Blueberry acai :) . Viac o nich v recenzii o EOSOCH :) . 

                                       


Tak a toto už je všetko t tohto HAULU. 
GOODBYE!









































































Nina

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram