JUNE FAV

Hello! :)
Dnes som si pre vás vybrala pár TOP vecí ktoré rada nosím za posledný mesiac. Možeme začať.

1.) TRIČKO- Je to tričko s hrubými ramienkami s nápisom I DON´T CARE čo znamená JE MI TO JEDNO alebo niečo v tom zmysle. Rada ho nosím. Mám ho z NY.
2.) SUKŇA- Čierna áčková sukňa. Vzadu do štvrťky je na zips. Milujem ju. Sukňa je z H&M.
3.) OKULIARE- Moje fav - okuliare so sklíčkami v tvare srdiečok. Keď som ich uvidela hneď som videla , že ich beriem. Sú z Talianska. 
4.) BABY LIPS ELECTRO- Farba akurát stvorená na leto. 
5.) EOS JAHODA- Super vonia. krásna jahodová, letná, nemám čo vytknúť.
6.) ŠPIRÁLA- Značky ESSENCE. Teraz ju používam často. Obľúbila som ju veľmi. Krásne predĺži riasy. 
7.) LAK NA NECHTY- ESSENCE. V júni nosím taký pastel lak na nechty. Niekedy ho vymením za letné lososové farby. 
8.) Moja láska BENCHED BAG- praktický ruksak, veľa sa doň zmesí. Absolútny favorit. 


                            Tak toto boli moje fav veci za mesaic JÚN. GOODBYE! 

Nina

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram