HORÚCE ZAHRIATE V ZIME

Ahojte!
Máme tu (konečne) posledný mesiac v tomto roku. Mnohí z nás sa vytešujú z prichádzajúcich Vianoc, času stráveného s rodinou, zimnej atmosféry a padajúceho snehu. Námestia a domácnosti už skrášľujú ligotajúce sa stromčeky, ulice sa zapĺňajú ľuďmi, ktorých von lákajú vianočné trhy a na každom roku môžeme počuť vianočné koledy.



 Každý deň, akonáhle moje nohy prekročia poobede prah školy, sa teším len na jedno- popíjanie horúceho čaju. Na to, ako si postavím vodu na čaj, ako si budem vyberať z ponuky čajov, ktorá mi je poskytnutá našou skrinkou, a posledne na to, ako si konečne urobím pohodlie.
Hovorí sa, že šálka čaju vyrieši všetko. Možno to tak naozaj je, a možno nie. Dovolím si tvrdiť, že u mňa tento výrok platí. Keď si pomaly odpíjam z čaju po dúškoch, snažím sa obmedzovať negatívne faktory, ktoré do značnej miery ovplyvňujú môj život. Úplne všetko vypustím z hlavy- povinnosti aj starosti. Je to taká moja "každodenná očista", po ktorej vidím svet o niečo ružovejšie. Neriešiteľné situácie sa mi zrazu premenia na maličkosti, a taktiež zo mňa opadne stres, ktorý sa ma počas dňa držal ako kliešť...


Na toto obdobie ma Popradské milo prekvapilo v podobe niekoľkých druhov čajov (za čo ešte raz veľmi pekne ďakujem :)), do ktorých som úplný blázon. Tie (pre mňa) najlepšie som vybrala a rozhodla som sa ich vám predstaviť.


Ako prvé sú tieto fajnotky z edície Mistral. Pokiaľ ste zástancom skôr bylinných čajov, tak určite musíte ochutnať tieto dva- kamilku&med a medovku&malinu. Tieto čajíky ozaj sľubujú to, čo ponúkajú. Kamilku krásne dopĺňa med a dostáva tak čaj na inú úroveň. V čaji s medovkou naozaj cítiť svieže malinové tóny.
Čo by som ešte chcela dodať je, že tieto čajíky sú "vegen" takže osôbky, ktoré si na to potrpia sa určite potešia.


A na záver tu mám ešte tieto dva čajíky, a síce DETOX a MATÉ. Dočítala som sa, že čajík Detox má za úlohu odplaviť nadbytočnú vodu z tela, čo má veľký vplyv na močové cesty a zdravú pleť. Maté zas sľubuje dodať telu dávku energie a povzbudenia.


A čo vy a zima? Máte nejaké svoje obľúbené čaje?
Užívajte zimu ,


Nina

3 komentáre:

  1. Čaje mám i já velmi ráda a piju je každý den. Tyhle jsem ještě neměla, ale nejvíce mám ráda zelený a černý čaj. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach čaje milujem!! Ja mám veľmi rada Lipton a bilinkové čaje od nich a ešte levanduľový to je môj favorite!!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle čajíky vůbec neznám, ale z tvého článku fakt vypadají dobře. Určitě nějaký druh vyzkouším :) Teď jsme se koukala na zmiňovaný e-shop a nejvíce mě zaujal Jablko a skořice a vůbec špatně nevypadá ani meloun a jahoda, wow..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram