PERLIČKY

Móda a trendy sa vo svete menia rýchlosťou blesku. Nie som ten typ človeka, čo musí mať doma všetko, čo sa nosí. Jednoducho, keď sa mi niečo páči, tak si to kúpim. Problém nastáva vtedy keď sa mi niečo zapáči, a ono to nie je moje číslo alebo to je jednoducho vypredané. Uvediem príklad. Asi si budete myslieť, že som totálny blázon, ale keď tie šaty sú také nádherné. Boli sme v obchoďáku, v zahraničí, a ja som sa prechádzala po obchodoch, v snahe nájsť si aspoň jeden kúsok, ktorý sa mi hneď zapáči. Ako som si tak obzerala tovar v Zare ,a bola už skoro na konci mojej "obhliadky", tak v tom mi cestu prekrížili krásne, sivé, perličkované šaty. Toto moji milí, toto bola láska na prvý pohľad. Nekúpila som si ich hneď nakoľko na druhý deň mali byť zľavy, keďže bol black friday. Tak som sa rozhodla počkať v nádeji, že tieto bohovské šaty kúpim dokonca aj výhodne . Keď som na druhý deň vrátila do obchodu na miesto ,kde som ich predošlý deň obdivovala, zostala som ako obarená. Ony tam normálne neboli! No do šľaka...prepadla ma panika, stres, zúfalstvo premiešané s obrovským hnevom. Nebudem vám klamať, spadla mi aj nejaká tá slza, pretože mi to prišlo strašne ľúto. Veľmi som sa na tie šaty tešila.Na to ako si ich odveziem domov a budem sa tu v nich "promenádovať". No nič. Po polhodine beznádeje som sa rozhodla niečo si kúpiť lebo black friday je predsa black friday. Ako som si tak prezerala tovar,ktorý ma vôbec nazaujímal, lebo som v mysli ešte stále oplakávala tie šaty, tak sa to stalo! Boli tam. Zavesené na vešiaku rovno predo mnou. Ani si neviete predstaviť tú radosť. A dnes? Dnes pre vás píšem článok a pózujem na fotkách kde mám oblečené práve tieto toľko spomínané krásky.Báj d vej tento perličkový trend som si zamilovala tak isto ako ten bombuľkový.
PS: Po dnešnom fotení som zamrzla. :DDDDD
PPS: Čo vy a perličkový trend?



















Ďakujem SICILIANE za peknučké fotečky


Nina

5 komentárov:

  1. Fotky jsou super a šaty ti úplně sednou. Ale věřím, že ti fakt kosa musela být. :D
    Kout světa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to jsi měla štěstí, že jsi je tam druhý den ještě našla! Jinak vypadají úžasně, asi bych je taky oplakala, kdybych myslela, že zmizely. :)
    jsem Katrin

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak nakoniec ich predsa len máš.. sú krásne a veľmi pekne si to skombinovala♥

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šaty vypadají úžasně, dokonale k tobě sedí :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram