AHOJ BLODŽÍG, SOM TU.

     Ahoj blodžíg môj. Ani nevieš ako mi tieto chvíľky, kedy trošku vypnem a pouvažujem nad udalosťami z predchádzajúcich dní, chýbali. Chvíľky, kedy mám možno takú potrebu zveriť sa aj vám, so situáciami, ktoré si všímam, či prežívam. Inokedy to sú moje zážitky a poznatky, o ktoré sa s vami vždy rada podelím. Samú seba nepovažujem za žiadnu svetabornú blogerku, módneho guru a ani kazateľa. Mať však jedno miesto na vyššie vymenované veci a písať tu s pocitom, že moje slová si niekto prečíta ma neskutočne baví. O to väčší význam to pre mňa má, keď sa stretávam s reakciami a ďalšími názormi na daný článok. Či už si tu kvôli tomu, že ťa zaujímajú moje myšlienky a inšpirácie alebo si tu prišiel "vystalkovať" čo je nové, tak sa vám hlásim, že som tu opäť s novými článkami a teším sa na každú návštevu tohto blogu. 



ZAKOPANE 07/2018


Nina

2 komentáre:

  1. ahoj, krásne fotky :) aj ja som mala od blogu pauzu taku dlhšiu :D ale vytvorila som si nový blog bola by som rada ak by si sa pozrela :)
    Môjblog

    OdpovedaťOdstrániť

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram